Серед них: FinAwards (номінації «Найкраща МФО онлайн», «Технології та інновації: МФО», «Найкраща МФО з якості обслуговування клієнтів»), «Бренд року» (категорія «Фінанси/Бізнес/IT»), «Вибір року», «Вибір країни», «Фінансовий оскар» (номінація «Найкраща програма лояльності»), PaySpace Magazine Awards («Найкращий сервіс кредитування онлайн в Україні») тощо. Цієї осені журнал «Власть денег» представив щорічний рейтинг, у якому назвав топ 30 найуспішніших українських брендів. І Moneyveo — серед них.
Комерційний та за сумісництвом маркетинг-директор компанії Максим Параска, як експерт із розвитку та просування бренду, розповів про те, як компанії досягти й утримати успіх у сучасних реаліях.
Цього року Moneyveo потрапила до рейтингу «Топ 30 успішних брендів». Поділіться рецептом ваших досягнень.
Рецепт, який працював для нас протягом останніх 3-х років — і 2021 рік не став винятком — заснований на чотирьох головних складових:
1. Хороший продукт, що закриває потреби (болі) клієнтів. Яким би не був бренд — реклама та промо не допоможуть, якщо з продуктом проблема. Moneyveo — 100% онлайн-сервіс, який приходить на допомогу 24/7, без поручителів і застав. При цьому рішення щодо заявок на кредити генеруються протягом 30 секунд. Швидкість, зручність і простота — те, за що клієнти цінували нас завжди. А в 2021 році це особливо актуально — закривати потреби споживачів зручно і просто, тут і зараз.
2. Систематичне проведення досліджень: ми постійно моніторимо ситуацію на ринку, стежимо за змінами потреб клієнтів, у тому числі в умовах пандемії. Так, у 2021 році компанія провела оцінку Brand Health, організувала нейротестування, NPS (індекс споживчої лояльності). Також цього року ми запровадили оцінювання клієнтами простоти сервісу, задоволеності від його використання, почали проводити невеликі регулярні опитування щодо різних, пов'язаних з обслуговуванням у Moneyveo, питань.
Ми будували свою роботу, комунікації, виходячи з результатів досліджень та опитувань, щоб бути максимально корисними для клієнтів.
3. Комунікаційна підтримка. В умовах високого рівня конкуренції та рекламного клатеру бренд потребує сильного голосу та нестандартних проявів. Це означає не стільки значну частку присутності у медіа, скільки контакт зі споживачем там, де він буває найчастіше — на ТБ, у соціальних мережах, месенджерах. Ми вибудовуємо омніканальну комунікацію та підтримку клієнтів.
4. Команда професіоналів. Компанія намагається не лише підбирати найкращих співробітників, але й надає їм усі умови для постійного розвитку у процесі роботи. Зокрема Moneyveo організовує та компенсує команді відвідування курсів, лекцій, форумів, вебінарів тощо.
Клієнт Moneyveo у 2021 році — який він? І чи змінилися запити користувачів вашого сервісу?
За часи існування компанії портрет нашого клієнта не змінився. Найчастіше це чоловік 28−29 років. Але ті люди, які почали користуватися послугами Moneyveo 8 років тому, зараз як мінімум подорослішали, змінилися їхній спосіб життя, бажання, життєві пріоритети та обставини. Ми враховуємо це під час розробки комунікацій. Також приділяємо велику увагу мікросегментуванню, щоб закривати потреби як чоловіків, так і жінок, молодих людей і людей старшого віку, мешканців великих міст та маленьких населених пунктів. Бо кожен із них має свої запити. Також зараз клієнти почали цінувати нас за реальну цілодобову доступність сервісу.
Розкажіть про найяскравіші акції, які ви проводили у 2021 році
Цьогоріч ми радували клієнтів розіграшами цінних та бажаних призів — останніх моделей смартфонів та інших гаджетів. Також розіграли кабріолет-купе, поїздку на Мальдіви і великі грошові призи — безумовний щомісячний дохід протягом року та 500 000 грн на шопінг — під сезон «чорної п'ятниці» та зимові свята.
Наведіть приклад вашої найуспішнішої комунікації цього року
2021-й був роком промокампаній, згаданих вище. Щодо бренд-комунікацій — з огляду на те, що наші лояльні клієнти стали дорослішими, ми представили всім нових героїв рекламних роликів компанії — сім'ю Калькулятків. Порадувало, що вони були позитивно сприйняті не лише клієнтами Moneyveo, а й, за даними досліджень, аудиторією наших конкурентів на ринку. Вважаю цю комунікаційну кампанію найвдалішою в році, що минає.
Що б ви хотіли побажати своїй команді та всім українцям у 2022 році?
Бажаю мріяти про велике, реалізовувати свої плани, помилятися та робити висновки і не боятися нового. Читайте, вчіться та зростайте!
* У 2021 році стала вибором № 1 за підсумками народного голосування у рейтингу «Українська народна премія», в номінації «Сервіс кредитів онлайн».