► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
«Дорожня карта»
Авіакомпанія МАУ отримала «дорожню карту» розвитку на рік — наглядова рада авіаперевізника нещодавно затвердила реалістичний бюджет-2022.
Зокрема, згідно із запропонованою менеджментом МАУ фінансовою стратегією, у 2022 році авіаперевізник очікує збільшення пасажиропотоку на 34% порівняно з результатом 2021-го — до 4,3 млн пасажирів.
При цьому кількість рейсів має зрости до 30% і становитиме понад 37 тис рейсів на рік.
Керівництво авіакомпанії акцентує увагу на динамічному збільшенні обсягів регулярних пасажирських перевезень у 2022 році, відповідно заклавши зниження чартерних програм — до -34%.
Читайте також: МАУ повернула понад $50 мільйонів за скасовані через covid-19 рейси
Щодо вантажів та пошти наступного року, то планується збільшення динаміки перевезень на близько 36% порівняно з 2021 роком.
«У бюджет закладено, що 2022 рік стане роком розширення флоту МАУ після вимушеного скорочення у 2020−2021 роках та повернення до його складу далекомагістральних літаків типу Boeing-777. Загалом, перезапуск мережі МАУ має становити 60% від показника докризового 2019 року», — зазначив СЕО авіакомпанії Євген Дихне.
Страхування від Covid-19. Виплата у 50 тисяч гривень
Передісторія
23 серпня РНБО доручила Кабміну врегулювати ситуацію з боргами МАУ перед аеропортом Бориспіль та Украерорухом, через які авіакомпанія може припинити роботу.
Пізніше СЕО авіакомпанії заявив, що фінрозташування авіакомпанії МАУ максимально стабільне і ефективне. Перевізник оплачує поточні платежі, із аеропортом Бориспіль перейшов на передоплату.
Авіакомпанія «МАУ» завершила 2020 зі збитком у 4,5 млрд грн проти 1,6 млрд грн прибутку у 2019 році. Заборгованість авіакомпанії перед держпідприємством з обслуговування повітряного руху України (Украерорух) становить близько 1 млрд грн.