У звітному періоді показник розбавленого прибутку на акцію збільшився з 1,73 дол. до 1,98 дол. Щодо виторгу, він піднявся на 8% до 23,605 млрд дол.
Показник чистого прибутку у другому кварталі поточного фінансового року зріс на 7%, склавши 1,337 млрд дол. Щодо розбавленого прибутку, він збільшився у річному співвідношенні з 0,78 до 0,83 дол. Аналітики очікували, що показник буде на рівні 0,63 дол. На 1% піднявся виторг у другому фінкварталі, до 11,357 млрд дол. За прогнозами фахівців, показник повинен був досягти 11,25 млрд дол. Досягти такого показника Nike вдалося завдяки підвищенню онлайн-продажів.
Акції Nike у ході торгів на постмаркеті зросли на 4,7% до 164,44 дол., відреагувавши на звітність, яка перевершила прогнози аналітиків. Після папери подешевшали на 2,71% до 156,98 дол. на Нью-Йоркській фондовій біржі, зазначають у LBLV.
Іван Зенін, фінансовий аналітик LBLV