«Мінус» $1 щохвилини

«7 листопада в 13:01 з моєї зарплатної картки було знято, а потім повернуто 1$ сервісом Google Huga Do. Через хвилину транзакція повторилася: було знято, а потім повернуто 1$», — розповідає клієнтка.

Дві години по тому сервіс почав знімати по 1$ (26,12 грн за курсом на той день) кожну хвилину. Таким чином транзакції з однаковим часовим інтервалом повторилися 26 разів — з картки списали кошти сумою 702 грн. Але, за словами постраждалої, банку це підозрілим не видалося.

На цьому історія не завершилася. «Цього ж дня в 23:58 сервіс Google G arena почав так само знімати по 1$ вже з інтервалом 30 сек. Всього було 875 (!) транзакцій на загальну суму 22 855 грн!», — скаржиться читачка «Мінфіну».

Читайте також: Комісія за зняття депозиту та «драконівські» платежі за страховками

Жодного смс чи дзвінка від банку

Проте весь цей час банк ніяк не реагував на підозрілі транзакції. «Я отримала смс про підозрілі дії тільки 9 листопада о 13 годині! Цього ж дня я звернулася у відділення банку. Були зроблені роздруківки щодо зняття коштів і відправлені у службу безпеки банку», — ділиться авторка відгуку.

Менеджер обіцяла, що клієнтці зателефонують. Але проблема залишається невирішеною досі.

Користувачка не розуміє, чому повинна платити за помилки банку і хто їй поверне власні кошти. «Банківська картка весь цей час була зі мною. Жодного разу я не розраховувалася нею в інтернеті, адже для цього маю віртуальну картку. Нікому пін-код не передавала», — зазначає вона.

Читайте також: Найкращий відгук жовтня: депозит та страховка на додачу до зарплатної картки

Що говорять у Приватбанку

«Мінфін» звернувся в банк, щоб дізнатися, коли повернуть постраждалій списані кошти. У пресслужбі Привату поки не дали ніяких втішних прогнозів:

«Згідно з правилами платіжної системи, банк відправив запити на повернення сум до міжнародної платіжної системи. Термін розгляду, за нормами платіжної системи, може становити до 120 днів. Цим ми не можемо керувати, хоча прискорюємо процес, як можемо».