►Підписуйтесь на «Мінфін» у Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Спрощене оформлення

Тимчасове спрощення митного оформлення транспортних засобів в Україні вперше було запроваджено наприкінці листопада 2018 року й остаточно завершилось на початку листопада поточного року.

Внаслідок кількох хвиль пільгового розмитнення авто на «єврономерах» в країні удвічі виріс середній вік ввезених авто та значно збільшилась їх кількість.

З 2019 по жовтень 2021 року в Україні було розмитнено рекордну кількість ввезених авто — 1 613 503 одиниць.

Читайте також: Авторинок в Україні: Імпорт вживаних іномарок зріс в півтора рази. Що обирають українці

Більшість автомобілів, ввезених за цей час, старші за 10 років — 839 144 або 52%.

Що кажуть експерти

За словами голови Асоціації автомобільних імпортерів та дилерів України Олега Назаренко ситуація з перевезенням старих автівок є вигідною для ЄС, але максимально не вигідною та не логічною для України.

«Ситуація з перевезенням старих автівок є вигідною для ЄС, але максимально не вигідною та не логічною для України. Так в Україні заборонена реєстрація нових автомобілів класу Євро-4 (екологічний стандарт, що регулює вміст шкідливих речовин в вихлопних газах — ред.), натомість старі авто можна зареєструвати навіть, якщо вони відповідають стандарту Євро-2. Також в Україні не налагоджена утилізація старих авто, тож найближчим часом матимемо велику проблему з цим», — зазначив він.

Читайте також: Рада узаконила пільгове розмитнення авто на європейських номерах