Щоб не зіткнутися з непередбаченими витратами, варто перевірити, чи відкритий кредитний ліміт і на вашій карті.

Примусове привчання до кредитів?

За інформацією клієнтів, кредитні ліміти нав'язуються навіть у випадках, якщо вони категорично проти користування позиковими коштами.

«Збільшили кредитний ліміт без моєї згоди до 5000 грн. (при цьому без повідомлень). Я обнулив і через 5 хвилин знову піднявся до 5000. Я подав заявку вже з 3 різних місць в Приват 24, з комп'ютера і консультанту і так і висить 5000 «, — поскаржився користувач під ніком nfs379.

На скаргу клієнта в Приваті відреагували так: «Дійсно, розмір кредитного ліміту переглядається банком регулярно для кожного клієнта індивідуально, згідно умовам та правилам. Якщо даний ліміт вам непотрібний — можна подати заявку на його зменшення в Приват24, або звернувшись в нашу підтримку».

Після розмови з консультантом клієнту надіслали такий абзац договору: «2.1.1.2.5. …При цьому Сторони погодили, що протягом рядка кредиту розмір кредитного ліміту може бути змінений Банком в односторонньому порядку як у бік збільшення, так і у бік зменшення».

«Хоча я ясно вже багато разів давав зрозуміти, що не хочу взагалі брати будь-які кредити!», — наполягає на своєму nfs379.

Вже знайшлися й такі, хто постраждав від несподіваної щедрості банку.

«Справа у тому, що я не бачила, що цей ліміт є. І в загальному банкові ч повинна тепер 1200 грн. З якого чорта? Я не користувалася тими грошима. Оператор сказала, що я заплатила фопові 1000 грн, проте спочатку я пішла до терміналу і поклала гроші на карту, щоб заплатити. Просто абсурд», — написала пользователь под ником Innards.

«Банк встановив вам ліміт як надійному клієнту. Це подяка за користування нашими послугами. Його можна прибрати в будь-який момент в Прива24, а або звернувшись в нашу підтримку, проте, погодьтесь, у житті бувають різні обставини, коли непогано мати фінансовий запас, який їсти не просить», — заспокоїли клієнтку в Приваті.

Передісторія

На початку пандемії, під час першлого локдауну, клієнти Приватбанку навпаки скаржилися на несподівані урізання або повні обнулення кредитних лімітів.

Тоді банк пояснював це турботою про клієнтів. «Розуміючи відповідальність за фінансове здоров'я клієнтів і відповідальність перед вкладниками, Приватбанк регулюватиме обсяги кредитної підтримки українців на рівні, який буде посильним для більшості позичальників», — пояснювали в Приваті .