►Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції та фінанси

Рівень народжуваності зростає, продажі тестів на вагітність збільшуються і все більше пар кажуть, що намагаються завести дитину, свідчить дослідження банку.

Це гарні новини для великих супер- і гіпермаркетів, що продають підгузники, візки та інші товари для дітей, або навіть просто розташовані близько до передмість, де ймовірно осядуть новоспеченні батьки, вважає аналітик цінних паперів Роббі Омс.

Народжуваність ставить рекорди

Одна з головних ознак наближення нового бебі-буму — це збільшення продажів тестів на вагітність. У червні 2021 їх було продано на 13% більше, ніж у червні 2020, згідно з даними Nielsen та дослідженням банку Америки. З 2016 до 2019 щорічний приріст становив всього 2%.

Народжуваність у червні вже зросла у річному вимірі на 3,3%. У процесі жовтневого опитування, проведенного Bank of America, 11,3% респондентів відповіло, що вони, або їхні батьки збираються завести дитину протягом наступних 12 місяців.

Читайте також: Приватбанк розпочав оформлення карток «Пакунок малюка». Як отримати

Якщо прогнози справдяться, це більш ніж компенсує падіння народжуваності за час пандемії.

Які компанії виграють найбільше

Деякі компанії вже приписали ріст продажів новому поколінню та росту шлюбів, народжуваності й купівлі житла серед нього. Серед них Best Buy, Depot and Lowe’s.

Омс прогнозує, що найбільше від бебі-буму виграють такі торгові марки, як Albertsons, Kroger, Dollar General та BJ’s Wholesale Club.

Читайте також: ТОП-ідеї осіннього шопінгу