► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Перше покоління вдосконаленої системи допомоги водієві (ADAS) компанії - Super Cruise — за оцінкою експертів перевершувало Autopilot Tesla за безпечністю та функціональністю.
Дві системи будуть співіснувати: Super Cruise продовжать встановлювати в поширених моделях GM, тоді як новинка радше призначена для моделей класу «люкс».
Що нового в Ultra Cruise
У порівнянні з Super Cruise у Ultra додалося можливостей: вже зараз система дозволяє рухатися «без рук» дорогами загальною протяжністю понад 3,2 млн км, а в майбутньому цей показник має зрости до 5,5 млн км (для порівняння, коли Super Cruise дебютувала в 2017 році, вона працювала на 322 000 км доріг Північної Америки).
Читайте також: Стартап безпілотних автомобілів Aurora вийде на біржу через SPAC
Як заявив президент GM Марк Ройс, Ultra Cruise може перебирати керування на себе на міських і сільських дорогах, розпізнає дорожні знаки і розмітку, й зауважує інші нюанси, які досі не бачить Super.
Автопілот вміє рухатися з урахуванням обмеження швидкості, підтримує функцію зміни смуги, як автоматично, так і на вимогу, ліві і праві повороти, запобігання зіткнень з близько розташованими об'єктами і парковку на під'їзній доріжці.
Проте, GM вважає Super Cruise автопілотом 2-го рівня автономності, тобто водій все ще необхідний за кермом, щоб в екстреному випадку взяти керування на себе.
Поки невідомо, які саме моделі будуть оснащені Ultra Cruise, але, судячи зі слів GM, це будуть преміальні автомобілі 2023 року.
Читайте також: Акції Tesla впали. Причина — розслідування аварій електокарів