«Сьогодні наша робота у сфері ІТ сконцентрована на розробці та запуску порталу „Фонд 24/7“. Це інструмент, який працюватиме цілодобово і щоденно. Наша мета зробити так, аби людина могла отримати ту чи іншу інформацію, яка її цікавить, без відвідування Фонду чи банку, дзвінків, особистих консультацій тощо», — наголосила Наталія Рудуха.
Функціонал нового порталу
За її словами, функціоналом нового порталу «Фонд 24/7» буде:
- надання повної інформації за кредитами та рахунками в неплатоспроможних банках;
- можливість подання офіційних звернень та отримання відповідей на них;
- отримання необхідних від ФГВФО чи неплатоспроможних банків довідок.
Також новий портал має зробити ще зручнішим процес отримання гарантованого відшкодування вкладниками.
Читайте також: Фонд гарантування вкладів: кому і як відшкодовує депозити держава