За умовами угоди шведська компанія отримає $800 мільйонів, які SPAC змогла залучити протягом 2021-го. Експерти підрахували, що підсумкова вартість нової компанії досягне $20 мільярдів. Такий показник втричі перевищує її виручку, очікувану у 2023-му. Якщо цей прогноз виправдається, Polestar міцно закріпиться серед найдорожчих фірм сегменту електротранспорту, що з'являлися на фондовому ринку шляхом злиття зі SPAC.

Polestar не стала першопрохідцем серед автовиробників, які вирішили скористатись високою популярністю злиттів із технічними фірмами і великою зацікавленістю в електромобілях. При цьому чимало подібних компаній, серед яких і Nikola, яка займається вантажівками з електричними двигунами, не змогли виправдати прогнозів інвесторів.

Polestar має серйозну перевагу перед багатьма суперниками

За словами аналітиків LBLV, відмінною рисою шведської компанії є той факт, що вона вже налагодила продаж своїх електрокарів на території декількох держав. Вони відзначають, що багато конкурентів цієї компанії зараз перебувають на рівні презентацій і проектів, які потребують значних вкладень для реалізації.

Зараз Polestar знаходиться у власності Volvo і Geely. Свою першу машину (Polestar 1) компанія продемонструвала ще в 2019-му. Седан Polestar 2, який зараз є її флагманом і конкурентом для Model 3, компанія показала минулого року. За словами керівництва шведської компанії, на наступний рік вона запланувала випуск позашляховика моделі Polestar 3. Компанія також прогнозує, що її виручка за 2022 рік удвічі перевищить очікуваний у 2021-му результат, досягнувши $3,2 мільярда.

Навесні цього року Polestar змогла зібрати $550 мільйонів в рамках чергового раунду залучення коштів. При цьому до осіб, які вклали в неї кошти, входить відомий голлівудський актор Леонардо Ді Капріо.

Володимир Кравченко, фінансовий аналітик LBLV