Причина падіння

Продажі в паперах почалися після того, як Facebook попередив інвесторів, що введені Apple обмеження у використанні особистої інформації користувачів для цільового показу реклами нададуть більший негативний вплив на результати компанії в третьому кварталі в порівнянні з другим кварталом.

Читайте також: Цукерберг повернувся до продажу акцій Facebook


Нові правила Apple

Нові правила Apple вимагають, щоб користувачі додатків прямо заявили, що вони дозволяють додаткам і сайтам відстежувати свою поведінку в інтернеті. Якщо користувач відмовляється, це скорочує обсяг даних, який отримують продавці реклами, що призводить до зниження ефективності рекламних компаній, падіння продажів брендів і, відповідно, доходів від рекламного бізнесу.

Читайте також: Акції Tesla і Facebook будуть продавати в Україні: чи варто їх купувати тут

Apple заявила, що зміни розроблені з урахуванням вимог до конфіденційності.

У відповідь Facebook повідомив, що нові правила для додатків завдадуть шкоди малому бізнесу, який покладається на таргетовану рекламу і не має грошей на великі рекламні кампанії. Доходи від реклами малого бізнесу становлять основну частину рекламної виручки Facebook.

За оцінкою Facebook, через нововведення приблизно на 15% занижуються дані про «переходи». Цей параметр включає дії, які людина робить після перегляду реклами, в тому числі для придбання товарів. Facebook заявив, що фактичні «конверсії», такі як продажі та завантаження програм, вище, ніж показує статистика.