Гроші пішли з рахунку без підтвердження

«Решила через сайт купить билет на концерт. Сайт дал цену 1380 грн. Подтянула данные через Google Pay и магазин запросил подтверждение через приложение. Захожу на приложение, вижу цену на 100 грн дороже, решаю не подтверждать покупку и откладываю телефон. Я же знаю, что если не подтвердить покупку, то и транзакция не состоится», — пише авторка відгуку.

Читайте також: Найкращий відгук липня: скільки заплатив клієнт Ощаду за неактивний рахунок у банку

Але через годину вона виявила, що кошти з рахунку все-таки списали. У службі підтримки пояснили, що вони відправили магазину відмову користувача, але той його проігнорував. Мовляв, винен магазин — і це не проблема банку.

«По сути меня обманули формой подтверждения, которая выдается в приложении, поскольку она ничего не значит, а я на нее рассчитывала. Банк переложил всю ответственность за безопасность моих средств на продавца, а я ведь им верила больше полутора лет», — резюмує клієнтка.

Читайте також: Найкращий відгук червня: як клієнт Приватбанку депозит забирав, але так і не забрав

Вибачте, це все налаштування терміналу

У службі підтримки банку клієнтці поспівчували, але відповідальність за неприємну ситуацію, що склалася, на себе брати не стали.

«При оплатах онлайн действуют настройки терминала, через который проводится оплата. В некоторых случаях оплаты проходят, если даже была отмена подтверждения платежа или на форму не было реакции. У нас, к сожалению, нет возможности влиять на настройки терминала и отменять подобные операции», — пояснили там.

У банку порадили звернутися у торгову точку, яка надала послугу, і попросити, щоб вони скасували платіж і повернули кошти.

Клієнтка досі не повідомила про вирішення своєї проблеми.

Читайте також: Народний рейтинг банків: приховані комісії SWIFT-платежів і фальшиві бонуси

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.