За словами фіндиректора Salesforce, компанія запускає продажі через Slack. Вона повідомила, що планує створити в хмарному фінансовому сервісі інструментарій, розроблений для потреб інвестиційних банків.
Після того, як Salesforce випустила квартальний звіт, повідомивши про зростання доходів і перегляд прогнозів, її котирування додали 3%. З початку 2021-го акції цієї компанії подорожчали на 17%. За той же період біржовий індекс S&P 500 виріс практично на 20%.
Деталі квартального звіту Salesforce
Прибуток компанії за II квартал досяг $1,48 на одиничний цінний папір проти очікуваних аналітиками $0,92. За цей період вона виручила $6,34 мільярда, тоді як експерти прогнозували $6,24 мільярда. Зростання квартальної виручки фірми склало 23% рік до року, відзначили аналітики LBLV.
Відділ компанії, що займається ПО MuleSoft і Tableau, виручив $1,88 мільярда (збільшення на 24% порівняно з 2020-м). У сфері хмарних сервісів виручка фірми досягла $1,6 мільярда (зростання на 23%). Завдяки своєму основному продукту, яким користуються продавці, Salesforce виручила $1,48 мільярда (підйом на 15%).
Фірма заявила, що в III фінкварталі розраховує отримати $0,91−0,92 скоригованого прибутку на одиничний цінний папір, а також виручити $6,78−6,79 мільярда. За весь 2022-й фінрік вона має намір домогтися $4,36−4,38 прибутку на акцію і $26,2−26,3 мільярда виручки. Усереднений аналітичний прогноз говорить про $3,82 і $26,01 мільярда відповідно.
Дмитро Єршов, фінансовий аналітик LBLV