►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуку: головні фінансові новини

Хто подав документи

Пакети документів подали 64 компанії-заявників, з них 12 небанківських фінансових установ та 52 юридичних осіб без ліцензій на надання фінансових послуг.

Що далі

Національний банк має 30 робочих днів для розгляду кожного пакету документів. За результатами розгляду Національний банк обов’язково повідомить кожного заявника про успішну реєстрацію або про відмову в реєстрації.

Читайте також: НБУ встановив кваліфікаційні вимоги для колекторів

Національний банк нагадує, що лише компанії, які будуть зареєстровані у реєстрі, матимуть право продовжувати надавати послуги врегулювання заборгованості за споживчими кредитами на користь інших осіб.

Нагадаємо

Користуючись інформацією з реєстру, і кредитодавці, і споживачі фінансових послуг зможуть перевірити відомості про колекторську компанію.

У разі відсутності у реєстрі колекторських компаній відомостей про юридичну особу після 14 жовтня 2021 року, кредитодавець чи новий кредитор зобов’язані будуть достроково розірвати договір із такою юридичною особою.

Читайте також: 14 липня почнуть діяти обмеження для колекторів: кредитори діють за принципом «вибити все зі всіх» до цієї дати

Вимога щодо реєстрації колекторських компаній з’явилася із введенням 14 липня в дію щакону «Про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості».

Це дасть змогу реформувати ринок колекторських послуг в Україні. Адже із заборгованістю українців за споживчими кредитами матимуть можливість працювати виключно компанії із бездоганною діловою репутацією, професійно придатними керівниками, прозорою структурою власності, які не порушують законодавства.