Шкідливі викиди

Передбачається, що до 2030 року шкідливі викиди від таких машин скоротяться до 35%, до 2035-го — до нуля.

Особлива увага буде приділятися легковим автомобілям, на які зараз припадає близько 12% всіх вуглецевих викидів в країнах ЄС. До 2030 року їх кліматична нейтральність (екологічність) повинна буде вирости на 37,5%.

Читайте також: Три сценарії заборони авто з ДВЗ в Україні: розпродаж, колапс, автокладовище

Що кажуть аналітики

На думку аналітиків Barclays, такі амбітні цілі підштовхнуть автовиробників до збільшення обсягів випуску електрокарів і розширенню асортименту таких машин.

Наприклад, німецький Volkswagen планує повністю завершити виробництво автомобілів з ДВЗ в Європі до 2035 року, французький Renault збирається перевести на електрику 90% своїх моделей, а американський Ford і зовсім має намір випускати тільки електрокари.

Для масового впровадження електрокарів Єврокомісія зобов'яже уряди країн ЄС встановити зарядні станції через кожні 60 кілометрів на основних автомагістралях.

Читайте також: Продажі легковиків в березні показали шалений ріст: що і почому купували українці

Передісторія

Масштабний перехід на чистий транспорт — частина пакету заходів по досягненню кліматичних цілей, які ЄС оприлюднить наступного тижня.

З їх допомогою блок планує знизити до 2030 року викиди парникових газів на 55% відносно рівня 1990 року.

Європа сподівається очолити боротьбу з глобальним потеплінням, і до 2050 року стати першим в світі континентом з нульовими викидами.

Однак, щоб це сталося, необхідно докорінно змінити всі галузі економіки. При цьому найважче — скоротити викиди від транспорту і промисловості.

Читайте також: У травні продажі нових авто в Європі збільшилися на 74% у порівнянні з 2020 роком