Яка причина
Причиною назвали порушення в сфері збору і використання особистих даних користувачів.
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
У відповідь Didi повідомив, що видалить свій додаток з магазинів, передає Reuters.
Компанія також вказала, що припинила реєстрацію нових користувачів і внесе зміни, необхідні для дотримання правил і захисту прав користувачів. Додаток Didi як і раніше працює в Китаї у тих, хто вже його скачав, відзначає агентство.
Читайте також: Китайський сервіс таксі Didi залучив $ 4,4 мільярда на IPO — ЗМІ
Передісторія
Раніше CAC повідомило про початок розслідування відносно Didi, проведеного з метою «забезпечення безпеки даних» китайських користувачів. Регулятор заборонив сервісу реєструвати нові акаунти до завершення перевірки, щоб «запобігти поширенню ризиків».
Didi збирає великі обсяги даних про пересування і використовує частину з них при роботі з технологіями автономного водіння і для аналізу дорожнього руху, зазначає Reuters.
Перевірку щодо Didi почали через два дні після IPO компанії на Нью-Йоркській фондовій біржі.
В ході первинного розміщення вона залучила близько $ 4,4 млрд, що зробило її IPO другим за величиною лістингом китайської компанії в США. Рекорд належить Alibaba Group, в 2014 році залучила $ 25 млрд.
Читайте також: Акції Didi виросли на 29% на перших торгах після виходу на біржу
Що відомо про сервіс
Сервіс Didi була заснований в Китаї в 2012 році колишнім співробітником Alibaba Уіллом Вей Ченгом, який зараз є головним виконавчим директором компанії.
Крім онлайн-замовлення таксі, DiDi надає послуги з оренди автомобілів і велосипедів, доставки їжі, вантажні перевезення, фінансові послуги.
Серед найбільших інвесторів компанії — SoftBank, Uber і Tencent.
Читайте також: Рекордна кількість компаній скасувала IPO на «китайській Nasdaq»
DiDi пропонує послуги за викликом пасажирів в 15 країнах за межами Китаю, включаючи Австралію, Нову Зеландію, Японію, Бразилію, Мексику, Чилі, Колумбію, Перу, Коста-Ріку, Панаму, Росію, Домініканську Республіку, Еквадор і Аргентину.
У 2016 році Uber продав компанії DiDi свій китайський підрозділ Uber China, що дозволило компанії DiDi зайняти лідируючі позиції серед агрегаторів таксі в країні.
За підсумками 2020 року виручка сервісу таксі знизилася майже на 10% — до $ 21,6 млрд. Чистий збиток компанії склав $ 1,6 млрд. Перший квартал цього року вперше став для компанії прибутковим. У першому кварталі 2021 року прибуток Didi склав $ 837 млн, а виручка досягла $ 6,4 млрд, що на 107% більше у порівнянні з тим же кварталом 2020 року.
Читайте також: Як заробити на IPO іноземних компаній