Незважаючи на те, що для виробника електрокарів Китай вважається другим найбільшим ринком у світі, у Лхасі було відкрито першу станцію для зарядки електромобілів з незалежним сховищем енергії. Її відкриття було погоджено програмою Tesla Energy в КНР.
Підрозділ Tesla Energy раніше працював в основному на території Сполучених Штатів, а початок діяльності в КНР свідчить про розширення ринку і подальший розвиток. На думку Ілона Маска, цей підрозділ компанії за темпами зростання може обійти навіть виробництво електромобілів.
Не так давно в ЗМІ з'явились новини про те, що на ділянці вздовж Великого шовкового шляху, довжиною 5 тисяч кілометрів, з'явилось 27 зарядок Supercharger. Це найдовший маршрут з зарядками для електрокарів на території КНР.
Це лише невелика частина задумки Маска, який планує забезпечити зарядками маршрут від Шанхая до Лондона. У всьому світі налічується 2,7 тисячі станцій Supercharger.
При цьому думки аналітиків щодо цієї події розділилися. Вони радять звернути увагу на місце, де поставили нову станцію. Округ населяють 550 тисяч осіб, з яких 100 тисяч — мігранти. У Китаї це далеко не найбільш густонаселений район, місцеві жителі якого в основному займаються туризмом і сільським господарством.
На початку місяця видання The Information, посилаючись на свої джерела, повідомило, що кількість замовлень машин Тесла в КНР знизилось у травні до 9800 одиниць, порівняно з квітневим показником в 18 000 авто. Це пов'язано з тим, що на китайському ринку електрокарів зростає конкуренція, а місцева влада буде підтримувати місцевих виробників, вважають експерти LBLV.
Володимир Кравченко, фінансовий аналітик LBLV