► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
Чому потрібно реєструватися
Національний банк запустить Реєстр упродовж наступних двох місяців. Колекторські компанії матимуть час — з 14 липня до 13 серпня, щоб подати пакет документів на включення до Реєстру. Водночас фінансовим компаніям, які мають ліцензію на надання деяких фінансових послуг, а саме на факторинг чи кредитування, потрібно буде подати скорочений перелік документів. А от юридичним особам без ліцензій — повний пакет документів.
Рейтинг кращих кредитів під 0% * в МФО
Важливо, що компаніям, які не зареєструються у Реєстрі, після 14 жовтня 2021 року буде заборонено здійснювати врегулювання простроченої заборгованості за споживчими кредитами на користь інших осіб. Договір кредитодавця із незареєстрованим колектором буде вважатися нікчемним.
Спеціальна вебсторінка
Оскільки Реєстр колекторських компаній для українського ринку — явище нове, Нацбанк з метою повного і достовірного інформування запустив спеціальну вебсторінку на своєму офіційному сайті. Тут зібрано довідкову інформацію про умови допуску на ринок колекторських компаній після ухвалення нового закону, який набрав чинності 14 квітня та вступить у дію 14 липня 2021 року.
Час на реєстрацію з 14 липня до 13 серпня.
Національний банк нагадує колекторським компаніям про важливість перевірити себе на відповідність вимогам до ділової репутації та структури власності ще до того, як подавати документи для реєстрації. Вебсторінка містить коротке пояснення цих важливих понять.
Читайте також: Як банки і фінкомпанії співпрацюватимуть з колекторами