► Підписуйтеся на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці:
головні фінансові новини

Хто і кого залучає для реалізації проєктів

Керівництво служби доставки готової їжі Instacart Inc. залучить до співпраці банк JPMorgan Chase, який буде займатися емісією та обслуговуванням кредитних карток компанії. Її основною перевагою стане програма кешбек для винагороди постійних клієнтів компанії.

У свою чергу, DoorDash також планує запустити власну бонусну кредитну карту і вже отримала пропозиції від більш ніж десяти великих американських банків.

І Instacart, і DoorDash одержали значну вигоду від зростаючої популярності послуг з доставки продуктів і страв додому. Тепер у планах менеджменту компаній — зробити ставку на те, що високий попит на їх послуги збережеться і після закінчення пандемії. Тому нові бонусні кредитні картки стануть інструментом додаткового підвищення лояльності існуючих клієнтів і залучення нових.

Читайте також: Плата за закриття рахунку та ігри з кредитним лімітом: на чому не соромляться заробляти банки

Контекст

Банк JPMorgan є одним з найбільш активних учасників подібних програм співробітництва. Багато з його партнерів — авіакомпанії, готелі і мережі ресторанів. Банк також випускає й обслуговує кредитні картки Amazon.com Inc. і Starbucks Corp. Рішення розпочати співпрацю з підприємствами, що надають послуги з доставки, може свідчити про наміри його керівництва освоювати нові сфери фінансової індустрії.

Відкрий депозит у «ЗаРаЗ» і отримай дохід у гривні 19,5% + 2% від «Мінфіну»