Проблему залагодили

Банк здійснив виплати постраждалим 18 березня. Окремі звернення клієнтів ще опрацьовуються.

Найбільша виплата одному клієнту становила — 16 тис. грн.

«Клієнти зверталися щодо несанкціонованого списання коштів шахрайським шляхом у період з 20.02. до 10.03. І декілька звернень зі схожими ознаками надійшли у перші числа лютого», — зазначили у пресслужбі ПУМБу.

Банк розглянув заявки і відшкодував втрати за клієнтськими зверненнями від 5 лютого 2021 року. На даний момент до банку не надходили нові подібні звернення клієнтів.

Читайте також: Доки ти спав: шахраї крадуть гроші з карток ПУМБу

Що трапилося

«В усіх випадках вхід до інтернет-банкінгу здійснювався з введенням коректного логіну і паролю, а операції з використанням платіжних карток проводились з коректним введенням їх реквізитів. Тож у банка не було підстав для їх блокування», — пояснюють у ПУМБі.

Там стверджують, що програмні комплекси банку надійно захищають дані та рахунки. Несанкціонованого втручання до системи не виявили. Причетність співробітників банку виключена. Паролі до інтернет-банкінгу клієнтів зберігаються у захищеному вигляді.

Читайте також: Плати, або заразимо коронавірусом: як шахраї виманюють гроші в українців

«Компрометація логіну і паролю можлива лише з боку клієнтів: використання паролів електронних поштових скриньок, паролі до систем інтернет-банкінгів інших фінансових установ, введення паролів на фішингових сайтах, тощо», — запевняють в пресслужбі.

На даний момент правоохоронні органи встановлюють, в який спосіб логіни і паролі клієнтів стали відомі шахраям, та шукають винних осіб, які мають відшкодувати банку завдані збитки.

«Аби захистити клієнтів та попередити подібні випадки в майбутньому, ПУМБ впровадив ще один додатковий контроль проведення платежів «, — заявили в банку.