Volvo впевнено йде до виконання свого кліматичного плану, що націлений на зниження рівня забрудненості повітря і навколишнього середовища внаслідок роботи автомобіля. Керівництво корпорації вважає, що попит на електрокари буде рости, чому сприятимуть зміни у законодавстві різних країн і збільшення кількості якісних зарядних станцій.

Незабаром компанія представить нові моделі електрокарів, придбати які можна буде тільки через Інтернет.

Хокан Самуельсон, який обіймає посаду виконавчого директора Volvo, впевнений, що майбутнє — за електрикою та онлайн. Ринок автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння поступово скорочується, тому компанія вирішила інвестувати сегмент автомобілебудування, який активно розвивається.

У компанії очікують, що до 2025 року половина продажів припаде на електрокари, а друга половина — на гібриди.

У 2020 році Volvo Cars почала продавати перший електрокар власного виробництва XC40 Recharge.

За результатами минулого року, світові продажі Volvo знизились на 6,2% у річному співвідношенні, до 661,713 тисячі машин. Аналітики LBLV відзначають, що у 2019 році був зафіксований рекордний показник за 6 років.

Ірина Журавльова, фінансовий аналітик LBLV.com