Передісторія
Через незручний інтерфейс внутрішнього ПЗ і помилок співробітників в серпні 2020 року банк відправив не частину платежу, а повну суму, що, з точки зору закону, було розцінено як погашення кредиту. Що стало згодом помилковою транзакцією проводилася як оплата частини боргу американського косметичного бренду Revlon — Citibank в цьому випадку виступав у ролі агента компанії.
Читайте також: «Найбільша помилка на Уолл-стріт»: Citigroup випадково переказав майже $ 1 мільярд кредиторам Revlon
11 серпня банк повинен був відправити різним кредиторам Revlon платежі на загальну суму $7,8 млн.
Для того щоб провести транзакцію в системі Flexcube, потрібно було спочатку ввести всю суму, якби банк повністю погашав кредит, а потім відправити більшу частину грошей на внутрішній технічний рахунок, що дозволило б залишити значну частку зазначеної суми в банку.
Субпідрядник в Індії, який повинен був виконати цю роботу, поставив галочку «основна сума» для технічного рахунку. Але не заповнив важливі поля front і fund. Потім транзакцію схвалили три співробітники банку, які подумали, що цієї галочки буде досить. В результаті кошти пройшли «мимо» технічного рахунку безпосередньо до кредиторів.
В результаті Citibank відправив у цей день кредиторам не $7,8 млн, які планував, а всю суму боргу — $900 млн. Помилку в банку помітили лише на наступний ранок.