Відшкодування за квитки
Тільки за грудень 2020 та січень 2021 було оформлено повернення на суму понад $4,5 мільйонів. За 10 місяців своєї діяльності в умовах впливу covid-19 авіакомпанія розглянула понад 101 тисячу звернень пасажирів.
МАУ наголошує про готовність до відкритого діалогу з пасажирами та сподівається на розуміння ситуації з боку пасажирів. Зі свого боку, співробітники усіх комунікаційних підрозділів роблять все можливе для скорочення часу обробки усіх запитів.
Читайте також: МАУ з квітня компенсувала майже $22 мільйони за скасовані рейси
Що пропонує МАУ
Авіакомпанія нагадує, що окрім повернення коштів за невикористані квитки, авіакомпанія МАУ запропонувала пасажирам скасованих рейсів декілька варіантів на вибір:
- безкоштовне переоформлення квитка;
- промокод на суму вартості невикористаного квитка. Промокод діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати кошти на оформлення нового квитка.
Читайте також: Весняний локдаун і зупинка регулярних рейсів коштували МАУ $60 мільйонів
Також, пасажири з квитками, оформленими на бланках МАУ, можуть скористатися розширеними можливостями сервісу «Керування бронюванням», що дозволяють пасажирам самостійно у режимі онлайн змінювати дату перельоту.
Страхування від COVID-19. Виплата до 50 тисяч гривень
Передісторія
Раніше авіакомпанія МАУ звернулася із відкритим листом до президента Володимира Зеленського, в якому просить про надання стабілізаційного кредиту та розстрочення заборгованості перед державними підприємствами «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та Украерорух.
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».