Цікаво, що для зйомок ролика на підтримку нової кампанії зоряне американське агентство Energy BBDO обрало Україну — події ролика починаються в одному з київських барів на Хрещатику. Саме в Україні найстаріший світовий бренд з 154-річною історією знайшов новий імідж і почав нову сторінку своєї біографії.
Make It Count: Живи на повну!
Своє послання світу Jack Daniel's відправляє в ролику First Timers (англ, — новачки). Його слоган і основна ідея — Make It Count. Тобто, якщо дослівно, «зроби це незабутнім», «надай цьому особливу цінність». В Україні цей вислів переклали як «Живи Момент!».
Цінна кожна мить, кожна миттєвість. Життя має бути в радість! Наповнюйте його всім найкращим, робіть те, що ніколи раніше не робили, але дуже хотіли зробити! Це послання світу і від бренду Jack Daniel's, і через роки — від його засновника, реальної людини Джека Деніела.
Метт Блевінс, глобальний бренд-директор Jack Daniel's говорить, що Make it Count — це спосіб життя, дух свободи. Жити на повну, не боятися втілювати бажання у реальність, насолоджуватися моментом — саме так Джек Деніел прожив своє життя. Ця ідеологія поза часом. І її цінність особливо очевидна зараз.
Наймасштабніша кампанія в історії бренда
Ідеологія — це прекрасно, але принципово важлива і стратегія. Особливо в період, коли більшість світових ринків переживають не найкращі часи. Brown-Forman продовжує інвестувати у зростання бренду, охоплює все ширше коло споживачів. Керівництво компанії каже, що Make it Count потребувала чималих інвестицій, але це найважливіша частина нинішньої стратегії успіху Brown-Forman.
За версією Interbrand, Jack Daniel's — найдорожчий бренд серед алкогольних напоїв у світі. Також Jack Daniel's входить до Топ-100 найдорожчих брендів світу, а за версією IWSR 2019 — № 1 бренд в Україні. І справа тут не в ціні, а в тому, що це реально висока якість, технологія.
Нова рекламна кампанія принципово важлива не тільки для зростання аудиторії і підтримки стабільних продажів у непростих умовах пандемії. За Make it Count — важлива місія, так як успіх дозволить зберегти престиж американського віскі на світовому ринку.
Make it Count — найбільш глобальна рекламна кампанія в історії бренду, що забезпечує довгострокову комунікацію зі споживачами з різних країн, різних верств суспільства, різних вікових груп і різної гендерної приналежності. Make it Count виходить на ТБ, в мережах, діджіталі, друку і зовнішніх носіях у понад 100 країнах світу. Багато каналів комунікації задіяно і в Україні.
Зйомки в Україні
Make it Count — на перший погляд простий, але насправді, високопрофесійний, і в своєму роді геніальний проект. Його створили фахівці креативного агентства Energy BBDO у Чикаго, дочірньої компанії BBDO Worldwide Network, яка працює з понад 80 країнами світу.
Make it Count починається з того, що у кадрі з'являється київський паб «БарменДиктат». У зйомках також відображені мальовничий Коростишівський кар'єр у Житомирській області і український завод «Меридіан» ім.
Продакшеном ролика First Timers займалася київська студія Radioaktive Film, у портфоліо якої: рекламні кампанії для HBO, Honda та Apple, серіал HBO «Чорнобиль». А також міжнародні премії: Cannes Lions, British Arrows, MTV Music Video Awards.
Почуття вирішують все
Сторітеллінг ніколи не вийде з моди. Люди люблять живі історії, коли за брендом стоїть конкретна людина, причому не вигадана, а реальна. У Jack Daniel's є ідеальна платформа для чесного діалогу з аудиторією — історія засновника бренду Джека Деніела, який вже у 13 років став господарем віскікурні. Рекламні акції, кампанії Jack Daniel's оповідають численні історії про Джека і його приймача, якому вдалося вижити і зберегти бізнес за часів сухого закону і Другої світової війни. Безумовно, це викликає довіру, емпатію, теплі почуття.
Jack Daniel's — майстерний, емоційний комунікатор. На початку карантину він відмінно підняв бойовий дух, поширивши повідомлення With Love, Jack («З любов'ю, Джек»), об'єднавши відеозв'язком споживачів у всьому світі. Ця акція теж стала трампліном для Make it Count.