Історія Apple
Apple стала другою компанією в історії, чий бренд за вартістю перевищив позначку в $200 млрд. Першим в минулому році став американський інтернет-ритейлер Amazon, який посідав перше місце в рейтингу найдорожчих брендів останні три роки, з 2018 по 2020 рік.
Читайте також: Ринкова вартість Apple вперше досягла $2 трильйонів
З 2016 року, коли Apple в останній раз займала перше місце в рейтингу, бренд компанії подорожчав майже в два рази — п'ять років тому його оцінювали в $145,9 млрд.
Всього за рік бренд Apple подорожчав на 87%. Brand Finance пояснює свою оцінку такого зростання вартості бренду диверсифікацією бізнесу технологічною компанією.
Читайте також: Топ-100 найдорожчих брендів України: У сотні — 15 новачків (інфографіка)
Рейтинг брендів
На другому місці в рейтингу опинився Amazon. Вартість бренду компанії Brand Finance оцінила в $254,2 млрд. З минулого року його ціна зросла на 15%. Аналітики вказують, що інтернет-ритейлер виявився однією з небагатьох компаній, що зуміли отримати вигоду від пандемії і пов'язаних з нею обмежень. Вони спровокували стрибок вартості бізнесу, пов'язаного з онлайн-продажами.
На третьому місці опинився бренд Google вартістю $191,2 млрд. Він за рік подорожчав всього на 1%.
«Трохи відстаючи від конкурентів в плані диверсифікації, Google в результаті пандемії вперше в історії зафіксував зниження доходів. Переважна частина доходів надходить компанії від реклами, сегмент якої сильно постраждав в минулому році через скорочення маркетингових бюджетів», — пояснили свою оцінку аналітики.
Читайте також: Apple залишається найдорожчим брендом у світі — Interbrand
У список найдорожчих брендів світу також увійшли:
- Microsoft ($ 140,43 млрд);
- Samsung ($ 102,6 млрд, посідає п'яте місце і перше — серед всіх компаній за межами США);
- Walmart ($ 93,1 млрд);
- Facebook ($ 81,4 млрд);
- ICBC (Industrial and Commercial Bank of China, $ 72,7 млрд, найдорожчий китайський бренд).