«Віримо, що ця перша тисяча клієнтів покладе початок безперервному розвитку якісних фінансових відносин», — Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу.
Як допомагає Premium Direct розповідає Тетяна, тисячний клієнт сервісу: «Банк цінує мій час. Я ніколи не сиджу на одному місці: завжди у відрядженнях, на бізнес-зустрічах по всьому місту. Тому вирішувати фінансові питання хочеться онлайн.
Завдяки дистанційному сервісу Райфу Premium Direct я можу це зробити, де б я не була. Нову платіжну картку мені доставили прямо додому, а з появою персонального менеджера мої запити до банку вирішуються швидко, ефективно та онлайн".
Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть всі переваги преміального сервісу.