Перша спроба попрощатися з банком

«Уволился из компании, в которой работал, и обратился в банк для закрытия счета и зарплатной карты. Естественно, долга по счету не было. Карту я обнулил, хотя „хитрый“ ОТП Банк заморозил мои собственные 100 грн», — пише AlexKa68.

Спочатку автор відгуку подзвонив на гарячу лінію. Там підтвердили блокування карти.

«Также рекомендовали через 40 дней (почему-то возникает ассоциация с поминками по закрытому счету в банке) обратиться в банк и забрать свои «замороженные банком» 100 грн. Но прошло 30 дней и пришло сообщение, что у меня возник долг! Как? Откуда? За что? На горячей линии ответ только один: «обратитесь в отделение банка», — ділиться клієнт ОТП Банку. Довелося відпроситися з роботи і піти у відділення.

Читайте також: Найкращий відгук листопада: скільки заробив ОТП Банк на «безвідсотковому» кредиті

Співробітник банку пояснив, що борг розміром 10 грн — це плата за обслуговування рахунку. Клієнт хотів заперечити, мовляв, на гарячій лінії обіцяли закрити рахунок. Але у відповідь почув: «Нічого не знаю — борг є! Поки не заплатите 10 грн, банк не може закрити рахунок і віддати ваші „заморожені“ 100 грн».

«Становлюсь в очередь в кассу и плачу наличными 15 грн: 10 грн долг, ещё 5 грн непонятно откуда взявшиеся и 1 грн за внесение наличных в кассу. Иду на любые платы для „прощания“ с этим банком», — розповідає автор відгуку.

Врешті-решт менеджер приголомшив черговою приємною новиною: «Рахунок закриваю. За своїми 100 грн приходьте через 40 днів».

Дежавю, або знову в відділення

«Опять 40 дней и снова приходить в отделение? Мне теперь с новой работы уволиться, чтобы снова не отпрашиваться у начальника в рабочий день и забрать свои собственные 100 грн?», — обурюється клієнт ОТП Банку.

Але, на жаль, квест ще не закінчений. Проходить 30 днів і користувач під ніком AlexKa68 отримує повідомлення: «Сплатіть борг 10 грн».

Читайте також: Найкращий відгук жовтня: іпотека не для всіх або $ 500 коту під хвіст

«Дежавю… Я это уже проходил. Это банк или программа-розыгрыш? Согласен даже доплатить ещё 100 грн, только чтобы отвязался этот „европейский“ банк с неевропейским сервисом», — резюмує читач «Мінфіну».

Банк ніяк не прокоментував ситуацію на сайті. Клієнт заявив, що не може вирішити проблему вже четвертий місяць.

Пораду, як назавжди розлучитися з банком, автору відгуку дали читачі «Мінфіну».

«Эта фишка у них неизменна уже многие годы. По сути все 40 дней (вроде же 45?) карта остается активной, даже не смотря на то, что ее могли прямо при вас разрезать в отделении. Соответственно, за этот срок снимается абонплата, карта заходит в минус и в результате закрыта быть не может. Вы снова погашаете исключительно долг, снова снимается абонплата», — пояснює користувач rusgl.

Його рекомендація: внести гроші в розмірі заборгованості + абонплату за 2 місяці вперед. «Тогда точно все будет ок. Главное, чтобы они не „забыли“ закрыть счет», — пише rusgl.

Після публікації новини ОТП Банк надав офіційний коментар:

«Нам прикро, що сталася така ситуація і клієнт витратив так багато зусиль та часу для операції, яку фактично можна зробити онлайн.

Клієнти дійсно можуть подавати заявки на анулювання карт через довідковий центр, але з метою безпеки лише з фінансового номеру, зареєстрованого за клієнтом. Нарахування комісій припиняється з дати подачі такої заявки.

Ситуацію було детально проаналізовано та впроваджені відповідні зміни для унеможливлення повторення в майбутньому. За цим зверненням питання клієнта вирішено".

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.