Дані збиралися за період 1 серпня — 31 жовтня. Вибірка склала 190 медіабрендів, які порівнювалися в межах своїх тематичних ніш.

Читайте також: «Мінфін» очолив рейтинг українських фінансових ЗМІ за пів року

Відвідуваність — це кількість унікальних візитів на сайт. Дані збирались з Similar Web.

«Якісна» відвідуваність — сума органічного, соціального та пошукового трафіків, за нехтуванням реферального, що його медіа часто закуповують(Similar Web).

Команда «Мінфіну» вдячна читачам за довіру й інтерес до наших матеріалів, за ваші блоги, коментарі, конструктивну критику та пропозиції. Ми намагаємося поліпшувати якість контенту, висвітлювати найактуальніші та цікаві для вас теми.

«Мінфін» постійно розвивається. За 2020 рік команда порталу оновила депозитний каталог, запустила розділ онлайн-кредити і розширила продуктову лінійку «Бонус від Мінфіну».

Також «Мінфін» запустив власний YouTube-канал, де регулярно ділиться корисними фінансовими новинами, порадами про інвестиції, прогнозами курсу та оглядами банківських продуктів.

Читайте також: Привіт, 2020! Як змінився «Мінфін» за останній рік

«Мінфін» запустив новий сервіс для API курсів валют — Minfin for Developers. Це розширений сервіс з API курсів валют. Він надає банківські дані, які оновлюються в режимі реального часу, використовуючи п'ять джерел: курси валют від НБУ, котирування міжбанку, а також курси банків, обмінників і платіжних систем Visa i Mastercard. Сервіс буде корисний всім, хто шукає актуальні й перевірені банківські дані, що швидко оновлюються.

Будемо раді спілкуватися з вами також у соцмережах:

Дякуємо, що читаєте й допомагаєте нам ставати кращими. Для нас це дуже цінно!

Як складали рейтинг

Впливовість ЗМІ вимірювали за сімома параметрами: «Відвідуваність», «Цитованість», «Охоплення згадувань», «Якісна відвідуваність «, «Facebook-взаємодії», «Instagram-взаємодії», «YouTube-взаємодії».

• Відвідуваність — це кількість унікальних візитів на сайт. Дані збирались з Similar Web.

• «Якісна» відвідуваність — сума органічного, соціального та пошукового трафіків, за нехтуванням реферального, що його медіа часто закуповують(Similar Web).

• Цитованість — кількість згадувань медіабренду іншими ЗМІ, тобто кількість публікацій всіх медіа, в яких вони посилалися на це видання як на першоджерело, за даними моніторингової системи «Медіатека».

• Охоплення посилань — сумарна кількість контактів з авдиторією всіх публікацій з посиланнями на це медіа як на першоджерело, без урахування випадків самоцитування, визначена за методиками Центру контент-аналізу.

• Взаємодії із соцмережами. У Facebook та Instagram це кількість реакцій під дописами, а в YouTube — кількість переглядів. Дані збиралися з Fanpage Karma.

Усі дані збиралися за період 1 серпня — 31 жовтня.

В експертному опитування взяло участь восьмеро експертів, серед яких — головні редактори, власники медіа, піарники, медіааналітики.