Причини ситуації — пандемія і локдаун

Число пасажирів в листопаді знизилося на 85% порівняно з тим самим місяцем минулого року, оскільки обмеження, пов'язані з пандемією, продовжили спад у сфері подорожей.

У прес-службі компанії також повідомили, що її пропускна здатність у листопаді була на 79% нижчою, і за місяць вона перевезла 456 тис. пасажирів проти 3 млн, які вона обслуговувала в листопаді 2019 року.

Рейси Wizz Air в листопаді 2020 року мали коефіцієнт завантаження 68%.

Раніше представники компанії вже говорили, що в 2020-2021 фінансовому році плани по розширенню бізнесу будуть, як і раніше, стримуватися обмеженнями, пов'язаними з коронавірусом. Однак керівництво сподівається на довгострокове зростання та одужання економіки після масової вакцинації. Нагадаємо, йшлося про збільшення авіапарку, яке до березня наступного року мало б забезпечити приріст пасажиропотоку Wizz Air на 9%.

Страхування від COVID-19. Виплата в 50000 гривень

Ініціатива — у місцевих авіакомпаній

На початку 2021 року в Україні запрацює нова авіакомпанія Bees Airline. Про це повідомляє профільне британське видання Lara.

За інформацією ЗМІ, стартап використовуватиме інтегроване програмне забезпечення AMOS Airline Edition швейцарської компанії Swiss Aviation Software, яке вже встановлено на два літака авіаперевізника.

Згідно з даними YouControl, ТОВ «Біз Ейрлайн» (Bees Airline) було зареєстровано в Україні ще 29 листопада 2019 року зі статутним капіталом у розмірі 10 млн грн. Уповноваженою особою компанії є Микола Савостьянов.

Раніше повідомлялося

Як писав «Мінфін», суд Мілана 23 листопада визнав бюджетну авіакомпанію Ernest Airlines банкрутом. Кредитори повинні заявити свої претензії до 19 квітня 2021 року. Судове засідання по їх розгляду відбудеться 19 травня.

В авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України» відзначили, що за три місяці весняного локдауна і повної зупинки регулярних рейсів компанія зазнала збитків у розмірі близько $60 млн. Про це читайте на «Мінфіні».

Стежте за цікавими і ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».