Як зросли продажі
За «чорний» тиждень розпродажів обсяг продажів товарів у кредит виріс втричі порівняно з показниками попереднього тижня і досяг 485 млн грн.
Рекордне зростання – у 4 рази – забезпечила онлайн-розстрочка в інтернет-магазинах, за тиждень клієнти Приватбанку купили в онлайн-кредит товарів на 180 млн грн, причому більшу частину купівель в інтернеті в розстрочку було здійснено саме «чорної п’ятниці» на 50,4 млн грн.
Читайте також: Українці втрачають інтерес до Чорної пятниці та Кіберпонеділка — дослідження
Обсяги продажів у розстрочку в офлайн магазинах попри карантинні обмеження зросли майже втричі до 205 млн грн, причому 23 листопада клієнти банку закупились в розстрочку на 88 млн грн.
У цілому за підсумками тижня розпродажів, користувачі карток Приватбанку оплатили безготівково 34 мільйони покупок на суму понад 8 млрд грн.
За інформацією банку, 23 листопада обіг у мережі торгових терміналів зріс до 1,7 млрд грн.
За добу масових розпродажів найбільше зростання оплат картками зафіксоване у продовольчих магазинах — до 632 млн грн та магазинах електроніки — 358 млн грн.
Читайте також: «Провальна п'ятниця»: «Мінфін» дізнався у читачів, чи планують вони сьогодні шопінг
Розпродажі під час карантину
Як писав «Мінфін», українські торговельні центри цого року перенесли терміни проведення «чорної п'ятниці» на будні дні з 23 до 27 листопада або скоротили період розпродажів до 1 дня. Причина — карантин вихідного дня, який діє в країні.
Згідно з дослідженням CyberMonday.Global, в 2020 році середньостатистичний українець планував витратити на розпродажах «Чорної п'ятниці» (Black Friday) і в «кіберпонеділок» (Cyber Monday) 3,8 тис. грн ($139), поляк — $247, американець — $476.