Автор відгуку розповів про свій досвід отримання «безвідсоткового» кредиту в банку і скільки врешті-решт йому довелося заплатити за користування грошима.

Звідки взялася «прострочка»

«Брал микрозайм, кредит — не скажу точно, как правильно называется — 1000 грн. Был на море и немного не рассчитал наличные. Воспользовался кредитной картой — снял в банкомате эту сумму. Рассчитывал вернуть деньги буквально через две недели по приезду домой», — пише клієнт ОТП Банку.

За його словами, до цього кілька разів дзвонили співробітники банку і розповідали про цю можливість і переваги кредитної картки. На практиці все виявилося не так.

«Я погасил эти 1000 грн через две недели — перевел деньги с зарплатной карточки на кредитную. Но ровно через месяц мне начислили какие-то 10-20 грн, как я понял позже, за возможность пользования кредитом и штраф к просрочке на 10 гривен — еще 25 грн», — розповідає користувач під ніком iona43.

Читайте також: Найкращий відгук жовтня: іпотека не для всіх або $500 коту під хвіст

У скільки обійшовся «безвідсотковий» кредит

Клієнт все погасив. Але через місяць історія повторилася. У службі підтримки на запитання про причини того, що сталося, відповіли: спробуйте покласти на кредитну картку більше грошей, ніж необхідно.

В результаті клієнт ОТП Банку, взявши «безвідсотковий» кредит розміром 1 тис. грн, додатково витратив ще 100 грн — 10% від суми позики і 3 місяці, щоб її «закрити».

«Вывод, который сделал для себя отдельно: никогда не верить «рекламным» звонкам от банка и звонить в службу поддержки самостоятельно — проверять данные», — радить автор відгуку.

Читайте також: Найкращий відгук вересня: доведи, що це твій номер телефону

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2-2,5 тисячі знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.