Деталі IPO

На Гонконгській біржі дочірня компанія китайського гіганта електронної торгівлі JD.com залучила 27 млрд гонконгських доларів ($ 3,5 млрд). Розміщення пройшло по верхній межі оголошеного діапазону — 70,58 гонконзьких доларів ($ 9,1) за штуку. В результаті капіталізація компанії склала $ 28,5 млрд. Торги акціями JD Health почнуться в Гонконзі 8 грудня.

Читайте також:Інвестиції в IPO: як обирати перспективні

Медична компанія запропонувала інвесторам 381,9 млн акцій, що склало близько 12,2% збільшеного акціонерного капіталу JD Health. Компанія залучила шість інвесторів, в тому числі сінгапурський фонд національного добробуту GIC, хедж-фонд Hillhouse Capital і фінансового гіганта BlackRock. Вони погодилися викупити акції на суму до $ 1,35 млрд в ході IPO.

«Дочка» JD.com змогла залучити більше, ніж фармацевтична компанія Ostuka Holdings, чиє розміщення протягом останнього десятиліття залишалося найбільшим лістингом в сфері охорони здоров'я в Азії. На IPO в 2010 році японська компанія залучила $ 2,3 млрд.

Що відомо про JD Health

JD Health є найбільшою медичною онлайн-платформою і онлайн-аптекою в Китаї за розміром виручки, повідомив Bloomberg. У першому півріччі цього року виручка JD Health склала 8,8 млрд юанів ($ 1,34 млрд) в порівнянні з 5 млрд юанів за той же період минулого року.

Компанія отримує основний дохід від продажу ліків та інших товарів для здоров'я через інтернет.

Читайте також: 8 головних IPO восени, на які варто звернути увагу

JD.com — другий за величиною онлайн-рітейлер в Китаї. Компанія планує провести лістинг ще однієї своєї дочірньої компанії — Фінтех-підрозділу JD Digits. У вересні JD підготувала проспект IPO для розміщення Фінтех-компанії на шанхайському майданчику Star Market. Крім того, за даними Bloomberg, в 2020 році на біржу може вийти логістичний підрозділ рітейлера JD Logistics.