Скільки витратили американці
Споживачі витратили $9 млрд в інтернеті на наступний день після Дня подяки, що на 21,6% більше, ніж рік тому.
За даними Adobe, «кіберпонеділок» в цьому році стане найбільшим днем цифрових продажів за всю історію з витратами від $10,8 до $12,7 млрд, що складе зростання від 15% до 35% в порівнянні з роком раніше.
Adobe виявила, що у «чорну п'ятницю» споживачі витрачають $6,3 млн за хвилину в інтернеті, або в середньому $27,50 на людину. Витрати на смартфони зросли на 25,3% в порівнянні з минулим роком і досягли $3,6 млрд, що становить 40% від загальних витрат.
Читайте також: Українці втрачають інтерес до Чорної пятниці та Кіберпонеділка — дослідження
За даними аналітиків, найпопулярнішими товарами в цьогорічну «чорну п'ятницю» стали Hot Wheels, набори Lego, Apple AirPods, Apple Watch, пристрої Amazon Echo і телевізори Samsung,
За даними Adobe, кількість покупок продуктів через інтернет в «чорну п'ятницю» зросла на 397% в порівнянні з середніми денними показниками жовтня. Продажі засобів особистої гігієни зросли на 556%, а онлайн-витрати на товари для тварин зросли на 254%.
Читайте також: «Провальна п'ятниця»: «Мінфін» дізнався у читачів, чи планують вони сьогодні шопінг
Розпродажі під час карантину
Як писав «Мінфін», українські торговельні центри цого року перенесли терміни проведення «чорної п'ятниці» на будні дні з 23 до 27 листопада або скоротили період розпродажів до 1 дня. Причина — карантин вихідного дня, який діє в країні.
Згідно з дослідженням CyberMonday.Global, в 2020 році середньостатистичний українець планує витратити на розпродажах «Чорної п'ятниці» (Black Friday) і в «кіберпонеділок» (Cyber Monday) 3,8 тис. грн ($139), поляк — $247, американець — $476.