З'ясувалося, що більше половини наших читачів не планують брати участь у розпродажах.
Більше третини опитаних (36,5%) відповіли, що хочуть заощадити гроші. Кожен четвертий заявив, що не цікавиться розпродажами.
Тільки близько 15% читачів активно моніторить знижки в цей період. Ще 24% зізналися, що витратять гроші, якщо їм на очі потрапить щось цікаве.
Розпродажі під час карантину
Як писав «Мінфін», українські торговельні центри цого року перенесли терміни проведення «чорної п'ятниці» на будні дні з 23 до 27 листопада або скоротили період розпродажів до 1 дня. Причина — карантин вихідного дня, який діє в країні.
Згідно з дослідженням CyberMonday.Global, в 2020 році середньостатистичний українець планує витратити на розпродажах «Чорної п'ятниці» (Black Friday) і в «кіберпонеділок» (Cyber Monday) 3,8 тис. грн ($139), поляк — $247, американець — $476.