Art Zvit Pro

Art Zvit Pro допомагає в інформуванні та подачі звітності в державні контролюючі органи, фонд соціального страхування, Нацбанк України, МЕРТУ.

«З 1 серпня 2020 року в нас введено РРО і потрібно реєструвати електронні чеки. Ми відреагували на цю зміну в законодавстві та впровадили кілька рішень. Наприклад, модуль РРО, який орієнтований на малий та середній бізнес з великою кількістю кас», — зазначає Ірина Сокур.

За її словами, ліцензія Art Zvit Pro дозволяє реєструвати в програмі електронні чеки та фіскалізувати до ДПС України, а також надсилати чеки покупцям в електронному вигляді або роздрукувати.

Великий бізнес має можливість реєструвати електронні чеки безпосередньо з облікової системи.

Каси працюють в обох варіантах — і офлайн, і онлайн. Першу в Україні валютообмінну касу з програмним РРО запустила фінансова компанія Leogaming Pay. Вона працювала під брендом Leo Transfer.

Читайте також: В Україні з'явиться інтернет-банк для малого бізнесу

Masterkey

В умовах пандемії та глобальної диджиталізації багато підприємств використовують кваліфікований електронний підпис (КЕП). 

«Наша компанія працює з 2007 року на ринку, має більше 70 представництв на території України. Від моменту запуску Masterkey сформувала понад 1,5 млн сертифікатів КЕП», — ділиться Ірина Сокур.

Masterkey формує КЕП на захищених носіях (токенах) або на файлових носіях. Деякі компанії забезпечують електронним підписом всіх співробітників. Зокрема, банки, ІТ-компанії, оператори зв'язку, ритейли та аптеки.

Читайте також: Анна Тігіпко: в izibank вже маємо більше 25 різних сервісів для клієнта

Аrt Office

На сьогоднішній день більшість компаній перейшли на електронний документообіг — ЕДО. Аrt Office дозволяє компаніям організувати обмін електронними документами через веб-систему.

Компанії мають декілька варіантів системи ЕДО:

  • хмарний сервіс «Мій Аrt Office», який дає повноцінний функціонал для обміну документами з контрагентами або налаштування внутрішнього документообігу в компанії, наприклад, є можливість створювати накази, розпорядження та інше і підписувати їх;
  • для корпоративних клієнтів сервіс розміщується в бізнес-інфраструктурі компанії та кастомізується під її процеси. 

Особлива функція Аrt Office — онлайн-опитування. Цією функцією користуються більше співвласники ОСББ. Але також є компанії, які проводять опитування співробітників за допомогою КЕП. Перевага в тому, що опитуваний може проголосувати та прикріпити до своєї відповіді електронний підпис. Таке голосування вже стає легітимним.

Читайте також: Як карантин змінив бізнес і споживчі звички

Як писав «Мінфін», сервіс електронного документообігу «Вчасно» пропонує забути про паперові документи і вести весь облік онлайн. «Паперові документи дуже дорого обходяться компанії. За найскромнішими підрахунками, тисяча документів — близько 25 тис. грн на місяць. Це з роботою бухгалтерів і діловодів», — говорить директор з розвитку сервісу «Вчасно» Тамара Кучугурна.

Карантин додав до цього й інші незручності. По-перше, ризик передати вірус через паперові документи. По-друге, затримки з підписанням, через необхідність їх фізичної доставки до підписанта. По-третє, підтримання порядку в архіві.

Впроваджувати електронний документообіг можна, почавши з наймасовіших документів, наприклад, актів виконаних робіт або податкових накладних. Бажано також автоматизувати процеси обробки документів.