На кого скаржаться найчастіше

  • Найчастіше – у 70% випадках – у письмових зверненнях споживачі скаржилися на роботу фінансових компаній, що займаються мікрокредитуванням (усього – 2 965).

  • Решта звернень стосувалися страхових компаній (усього – 854 або 20%), кредитних спілок (396 звернень) та ломбардів (84 звернення).

Частка звернень щодо небанківських установ з ознаками порушення прав споживачів становила 54% (2 325 звернень з 4 295). Для фінансових компаній, які видають мікрокредити, частка звернень з ознаками порушення прав споживачів становила 55% (1 573 звернень з 2 965), для страхових компаній – 42% (усього 363 звернення з 854), для кредитних спілок – 96% (389 звернень з 396).

Читайте також: НБУ змусить мікрофінансові компанії називати реальні кредитні ставки

Проблемні питання

Серед проблемних питань, пов'язаних із роботою небанківських установ:

  • нерозуміння клієнтами правомірності онлайн-договорів
  • неповернення коштів вкладникам кредитних спілок
  • несправедливі умови договорів
  • жорсткі методи стягнення простроченої заборгованості.

Рейтинг найкращий кредитів під 0%*від МФО

Нагадаємо

  • З 1 липня 2020 року НБУ, згідно з законом про «спліт», став регулятором ринку небанківських фінансових послуг фінансового сектору, а саме страхових, лізингових, факторингових компаній, кредитних спілок, ломбардів та інших фінансових компаній. 

Читайте також: Новий регулятор. Що Нацбанк обіцяє страховим компаніям і кредит-кафе