Що це означає
Пропозиція дозволяє парі пасажирів отримати цілий ряд крісел (середнє крісло має бути вільним для дотримання соціальної дистанції) або одному пасажиру – три місця.
Європейський лоукостер Ryanair у вересні також пропонував квитки «два за ціною одного» на рейси в грудні 2020 року, зазначає WSJ. Перевізник також продавав квитки зі знижкою в 50% і влаштував акцію – мільйон квитків по 5 євро за штуку.
Подібні акції можуть окупитися, якщо пасажир витратить кошти на додаткові послуги.
Читайте також: Весняний локдаун і зупинка регулярних рейсів коштували МАУ $60 мільйонів
Які є ще пропозиції
AirAsia з Південно-Східної Азії на початку 2020 року почала продавати «необмежені квитки» приблизно по $100 за штуку. За одним квитком пасажири могли подорожувати кілька разів.
За даними компанії, з початку акції вона продала понад 200 000 таких квитків і розраховувала в середньому на використання квитків по 3-5 разів, але деякі пасажири скористалися ними понад 20 разів.
Інші авіакомпанії використовують літаки під час їх простоювання.
Наприклад, Singapore Airlines зробила з Airbus A380 ресторан. Вартість обіду в економ-класі – $40, у бізнес-класі – близько $235 і преміум-класі – $475. Місця на перші два дні розкупили за півгодини, зазначає видання.