Основні теми

Івент пройде як в онлайні, так і в оффлайн-форматі і розповість про найкращі бізнес-кейси від авторитетних експертів, успішних менеджерів-практиків фінансового ринку та рітейлу. У фокусі FinRetail 2020 року – можливості, які з’явилися у retail індустрії в 2020 році, і якими вона скористалася або скористається у майбутньому.

Місцем проведення став Mercure Kyiv Congress Hotel (вул. Вадима Гетьмана, 6, ТРЦ «Космополіт»). Конференція пройде 2ма тематичними сесіями / потоками:

  1. Потік «Retail» рекомендується відвідати: підприємцям, власникам бізнесу, що займаються роздрібною торгівлею, директорам департаментів / керівникам напрямків продажів, маркетологам, бренд і PR менеджерам, а також представникам компаній, які пропонують інноваційні рішення і технології для торгівлі.
  2. Потік «Finance» рекомендується відвідати: заступникам голів правління банків, страхових компаній, СЕО мікро-фінансових компаній, керівникам департаментів роздрібного бізнесу, стратегії, маркетингу, реклами і PR, IT, ризиків, а також представникам компаній-постачальників рішень для роздрібного бізнесу .

Детальніше дізнатися про пакети для учасників, програму, наявність вільних місць та зареєструватися можна тут.

Спікери

  • Антоніна Мурашко – президент Української асоціації платіжних систем.
  • Крістіна Кармазіна – керівник напрямку діджитал продуктів ПриватБанку
  • Денис Риков – Lead Project Manager LEOGAMING
  • Марина Авдєєва – співвласник СК «Арсенал Страхування»
  • Юрій Гладкий – СЕО, співвласник GRAPE
  • Євген Васильцов – керівник yправленія по роботі з торговельними підприємствами ПриватБанку.
  • Олексій Миропольський – комерційний директор групи компаній Portmone.com.
  • Анастасія Давидова – комерційний директор CityConsult Development, колишній маркетинг директор Multiplex Holding, президент клубу маркетинг директорів The CMO Club CIS.

А також представники НБУ, асоціацій UAPS, ВАФК, Мінцифри. Всього більше 25 спікерів, з якими детальніше можна ознайомитися на сторінці заходу.

Взяти участь в конференції можна як у форматі оффлайн так і онлайн. Важливо знати, що у зв’язку з пандемією, викликаної вірусом COVID 19, кількість квитків на присутність офлайні цього року обмежено.