Під час заходу учасники отримають відповіді на такі ключові питання:
- Куди ведуть тренди купівельний переваг 2020-2021;
- На які джерела інформації клієнти більше звертають увагу, кому та/або чому довіряють;
- Де брати креативні ідеї і натхнення;
- Чим захоплювати клієнта;
- Як в кризу знаходити нові можливості;
- Чим виділятися на тлі конкурентів;
- Як створювати інфо приводи;
- В які сучасні технології та сервіси варто інвестувати сьогодні, щоб забезпечити суттєву конкурентну перевагу в майбутньому;
- Оффлайн vs онлайн. Переходити або не переходити, ось в чому питання;
- Які є перспективи віддаленої ідентифікації в сфері фінансових послуг, чи є світло в кінці тунелю;
- Як контролювати і управляти ризиками фінансової компанії, щоб не стати об'єктом пильної уваги фін. моніторингу;
- Що нового готує регулятор для фінансового сектора. Обізнаний — значить озброєний.
Серед спікерів:
Марина Авдєєва — Підприємець. Співвласник СК «Арсенал Страхування», засновник «Easy Peasy Insurtech». Входить до Топ-100 успішних жінок України за версією видання «Новий Час». Підприємницька історія Марини Авдєєвої увійшла в другу книгу бізнесмена Євгена Черняка «Принципи перших» про жінок-підприємців. Область експертності — масштабування і прибутковий ріст, операційна ефективність і якість сервісу.
Христина Кармазина — Керівниця Напрямку діджитал продуктів Приватбанку, у банківській діяльності 8 років. Ідеолог інноваційних продуктів у Приват24 та досвідчений експерт з розвитку інтернет-еквайрингу LiqPay. Має досвід з управління та натхнення команди у 168 співробітників. Ментор стартапів, мати двох здорових дітей. Та підкорювач базового табору Евересту.
Юрій Гладкий — СЕО, співвласник GRAPE. Спеціалізується на маркетингу і стратегії розвитку брендів. Працює з клієнтами в Україні, США, Словаччини, Румунії, Білорусі, Казахстані, Грузії та ін. Серед клієнтів Visa, Privatbank, Monobank, Верес, КОМО, Henkel, MHP, Silpo, ENSO, 64Audio, Prom, Foxtrot, OLX, L'Oreal. Дворазовий учасник рейтингу МС-Today «Топ-50 підприємців року» і «Топ-100 надихаючих українців».
Євген Васильцов — Керiвник Напрямку по роботi з торговельними пiдприємствами. 8 років в Приватбанку. Розвиває та модернізує найбільшу в Україні мережу еквайрингу (більше 200 000 pos-терміналів). Під керівництвом запущені інноваційні продукти: чайові cashless, готівка на касі, facepay в Android pos-терміналах тощо.
Антоніна Мурашко — Юрист, економіст, банкір, президент Української асоціації платіжних систем «УАПС». 18 років у фінансовому секторі України, з них 6 років у відділі банківського нагляду Управління Національного банку України та 12 років на керівних посадах у банках та небанківських фінансових установах України. Входить до складу робочої групи «Економічна співпраця, зона вільної торгівлі, транскордонне співробітництво» української сторони Платформи громадянського суспільства Україна — ЄС.
Олексій Миропольский — Комерційний директор групи компаній Portmone.com, має 15-ти річний досвід у платіжній діяльності. Керує розвитком у В2В напрямку Portmone.com — інтернет еквайринг, агрегація сервісів та співпраця з банками партнерами яких більш ніж 30, а також з мерчантами. Легко може вести дискусію в напрямках емісії та еквайрингу платіжних карт.
Анастасія Давидова — Комерційний директор CityConsult Development, колишній маркетинг директор Multiplex Holding, президент клубу маркетинг директорів The CMO Club CIS
Та багато інших провідних фахівців. А також представники НБУ, асоціацій UAPS, ВАФК, Міністерства цифрової трансформації. Всього більше 25 спікерів, з якими детальніше можна познайомитися на сторінці заходу.
Конференція пройде 2-ма тематичними сесіями/потоками:
- Потік «Retail» рекомендовано відвідати: підприємцям, власникам бізнесу, що займаються роздрібною торгівлею, директорам департаментів / керівникам напрямків продажів, маркетологам, бренд і PR менеджерам, а також представникам компаній, які пропонують інноваційні рішення і технології для торгівлі.
- Потік «Finance» рекомендовано відвідати: заступникам голів правління банків, страхових компаній, СЕО мікро-фінансових компаній, керівникам департаментів роздрібного бізнесу, стратегії, маркетингу, реклами і PR, IT, ризиків, а також представникам компаній-постачальників рішень для роздрібного бізнесу.
Взяти участь в конференції можна як у форматі оффлайн так і онлайн. Важливо знати, що у зв'язку з пандемією, викликаної вірусом COVID 19, кількість квитків на присутність оффлайні в цьому році обмежена.
Детальніше дізнатися про пакети для учасників, програму, спікерів, наявність вільних місць та зареєструватися можна за посиланням
Захід проходить за підтримки асоціацій: платіжних систем UAPS, банків НАБУ, фінансових компаній ВАФК, страхових компаній УФC, а також при медіа-підтримці популярних інформаційних порталів Minfin.com.ua, Finance.ua, PaySpaceMagazin, ФУЕТЕ.