Основні показники

Як зазначає MarketWatch, пандемія covid-19 і самоізоляція населення призвели до істотного підвищення онлайн-покупок. І це незважаючи ще на традиційний сезон активного шопінгу у сезону знижок, а також періоду різдвяних і новорічних свят, що сприятиме хорошим результатам компанії в останньому кварталі року.

У цілому за 2019 рік онлайн-ритейлер отримав рекордний прибуток у розмірі $11,59 млрд,

При цьому чистий прибуток у липні – вересні практично потроївся, склавши $6,331 млрд, або $12,37 у розрахунку на акцію. Для порівняння: за аналогічний період попереднього року цей показник становив $2,134 млрд, або $4,23 на акцію,.

Виторг збільшився на 37% – до $96,145 млрд проти $69,981 млрд роком раніше. «Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували прибуток компанії на рівні $7,41 на акцію за виторгу в $92,78 млрд», – йдеться у повідомленні.

«Виторг хмарного сервісу Amazon Web Services (AWS) підскочив до $11,602 млрд, порівняно з $8,995 млрд роком», – наголосили у компанії.

Читайте також: Amazon перетворив долоню на банківську карту: як це працює

Очікування

Amazon прогнозує, що у IV кварталі виторг перебуватиме в діапазоні від $112 млрд до $121 млрд (зростання на 28-38% у річному вираженні). «Операційний прибуток очікується на рівні $1-4,5 млрд порівняно з $3,9 млрд у жовтні – грудні 2019 року», – зазначається у звітності.

До речі

Ринкова вартість Amazon з початку поточного року злетіла майже на 73% і перевищує наразі $1,6 трлн, фондовий індекс S&P 500 за цей період додав усього 1,3%.

У четвер, 29 жовтня, після публікації звітності, котирування акцій компанії знизилися на електронних торгах на 1,7%.

Цього року на щорічному заході Amazon – Prime Day виторг сторонніх продавців, які працюють на платформі інтернет-ритейлера, становив понад $3,5 млрд, що на 60% більше, ніж минулого року, та є рекордом для малого і середнього бізнесу.

Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус»