Що каже Шевченко

«Для мене невід’ємна складова успіху на будь-якій посаді – це командна гра. І її частиною є комунікація. Як ви знаєте, основою взаємодії Національного банку із суспільством, бізнесом, міжнародними партнерами є стратегія комунікацій. Ця стратегія була затверджена ще до того, як я почав працювати у Національному банку», — сказав Шевченко.

Попри це, продовжує він, стратегія є обов’язковою до виконання для всіх працівників НБУ без виключення.

«Одним з принципів цієї стратегії є політика „єдиного голосу“ (One voice policy). Це означає, що ми як команда однодумців у НБУ маємо дотримуватися єдиної позиції, уникати розбіжностей комунікаціях. Адже неузгодженість у комунікаціях членів однієї команди формує в учасників ринку невірні очікування, а відповідно і не сприяє побудові довіри до дій центрального банку», — додав Шевченко.

Читайте також: Як новий глава НБУ змінить кадровий склад центробанку

Він наголосив, що висловлення контрастних поглядів різними членами однієї команди може нашкодити взаєморозумінню з міжнародними партнерами, а особливо це актуально на фоні діалогу з МВФ, який Україна веде зараз.

Передісторія

За словами голови Ради НБУ Богдана Данилишина, останнім часом окремі посадові особи НБУ, прагнучи показати свою особливість і винятковість, намагаються нав’язувати громадськості свої особисті погляди та оцінки, які навіть не входять до сфери їхньої службової компетенції.

На засіданні Ради Національного банку, яке відбулося 2 жовтня, було оголошено догану і заявлено про недовіру двом членам правління Нацбанку — Катерині Рожковій та Дмитру Сологубу.

Детально про скандал читайте тут