Від запуску цього сервісу виграють як клієнти-одержувачі, так і відправники. Статус кожного платежу буде доступний і першим, і другим у режимі реального часу через обслуговуючі їх фінустанови.

Особливості нового сервісу

Новий сервіс SWIFT дозволить клієнтам проводити платежі по всьому світу швидко і легко. Ціни на них будуть передбачуваними і конкурентоспроможними.

Серед головних особливостей нового сервісу:

  • легкість у використанні — користуватися сервісом буде просто і безпечно;
  • швидкість — завдяки єдиному формату платежів підвищиться рівень наскрізної обробки, в той час як діючі сервіси, наприклад, попередня перевірка платежу, допоможуть усунути затримки;
  • конкурентні ціни — передбачувані та конкурентні комісії за проведення трансакцій узгоджуються фінансовими установами в двосторонньому порядку, що дає їм можливість заздалегідь запропонувати прозорі ціни своїм кінцевим клієнтам;
  • безпека — платежі проводитимуться через безпечну мережу SWIFT.

Очікування розробників

«Успіх сервісу SWIFT gpi, яким сьогодні користуються тисячі банків і за допомогою якого здійснюються мільярди платежів по всьому світу, дозволив прискорити обробку трансакцій і зробити її ще прозорішою. І це дає нам сьогодні можливість змінити платіжний досвід споживачів, а також малого та середнього бізнесу. Ми очікуємо, що наша нова ініціатива на базі gpi для проведення невеликих транскордонних платежів набуде значного поширення і допоможе нам реалізувати своє бачення, в якому кожен зможе легко проводити будь-які платежі», — сказав Девід Уотсон, директор SWIFT зі стратегії.

SWIFT розробляє сервіс спільно з понад 20 банками, використовуючи переваги сервісу SWIFT gpi та його високошвидкісні можливості, які вже змінили бізнес у сфері проведення великих транскордонних платежів.

Новий сервіс ще на один крок наблизить реалізацію амбітної стратегії SWIFT, анонсованої у вересні. Ключовим аспектом цієї стратегії є допомога фінустановам, спрямована на зміцнення їх позицій у B2B сфері та розширення їх можливостей в таких швидкозростаючих сегментах, як платежі споживачів, а також у малий і середній бізнес.

Читайте також: SWIFT змінює стратегію розвитку миттєвих міжнародних платежів