«Ідея створення Platinum-картки від А-Банку прийшла до мене півроку тому, і ось вже зараз, тримаючи її в руках, я розумію, наскільки круто і швидко ми реалізуємо наші ідеї!

У понеділок ми розіграли 5 платинових карток на моїй сторінці у Фейсбуці і зв'язалися з кожним клієнтом для отримання. Вже на наступному тижні видамо картки нашим переможцям, щасливчики приєднаються до тестувальників картки, а ми з нетерпінням будемо чекати від них фідбек» — каже Євген Зайченко — Керівник напрямку «Кредитні картки».

Щоб платинум-картка від А-Банку була унікальною і відрізнялася від карток інших банків, ми задумалися, що запропонувати цікавого і корисного своїм клієнтам, адже зараз в основному всі сервіси у Банків схожі.

«На одній з нарад з нашими партнерами, компанією Middleware, вирішили зробити круту функцію — відображати в гаманці Google або Apple картку з фото та ім'ям. Можна вважати це електронним цифровим документом :)

Така можливість робить непотрібним фізичний пластик з цими атрибутами для бронювання авто або готелів за кордоном» — розповів Євген.

У тестовому режимі А-Банк першим у світі запустив цю послугу разом з Middleware і Mastercard.