Помилка на мільярд
Станом на вечір 14 серпня, ніхто з кредиторів косметичної компанії не демонстрував готовність повернути гроші Citigroup, уточнює Bloomberg. Представник інвестбанку відмовився від коментарів.
Представник Revlon повідомив агентству, що компанія не виплачувала свій борг або якусь його частину кредиторам.
Bloomberg називає подію «однією з найбільших помилок за всю історію Уолл-стріт».
«Це канцелярська помилка ціною $1 млрд», — зазначив колишній радник з реструктуризації та банкрутства Майкл Стентон.
Історія конфлікту
Конфлікт між Revlon і кредиторами триває вже багато років, зазначає агентство. На цьому тижні фонди Brigade Capital Management, Symphony Asset Management і HPS Investment Partners подали позов до виробника косметики через його дії щодо кредиту, виданого ними в 2016 році.
За умовами договору Revlon повинна була погасити борг в 2023-му. Але позивачі разом з UMB Bank стверджують, що Revlon неналежним чином оформила новий кредит, зробивши забезпеченням за нього права інтелектуальної власності, які вже використовувалися як забезпечення по виданим фондами кредитам.
З урахуванням цього компанії вимагали негайного погашення боргу. Несподівано для позивачів незабаром після подачі позову борг був повністю погашений через помилку Citigroup. Це притому, що сам інвестбанк теж був відповідачем за цим позовом, оскільки він виступав адміністративним агентом за позикою.
Тепер Brigade, Symphony і HPS відмовляються повертати гроші, стверджують джерела Bloomberg.
«Це те, чого просили інвестори, — вони хотіли, щоб їх кредит був погашений. Враховуючи, що позов також спрямований проти банку, незрозуміло, чому вони повернули гроші», — сказав старший аналітик Bloomberg Філ Брендель.
Агентство зазначає, що «при нормальних обставинах» у кредиторів було мало надій на повне відшкодування позики, тому надходження грошей від Citigroup стало «особливо приємним сюрпризом».
За словами одного з джерел, Citigroup почав внутрішнє розслідування. У свою чергу Revlon заявила, що буде оскаржувати «безпричинний» позов. На думку компанії, банк UMB, з яким зараз працюють кредитори, взагалі не може пред'являти позов, тому що він не є агентом за позикою.
Зараз Revlon щосили намагається зупинити падіння продажів на тлі конкуренції з Estee Lauder Cos та безліччю невеликих компаній, які використовують соціальні мережі для залучення клієнтів, пише Bloomberg.
Косметична компанія сильно постраждала від пандемії і намагається розібратися зі своїми позиками на $3 млрд.