За договорами автострахування клієнти компанії Унікав червні отримали 33,7 млн. грн., з яких виплати з КАСКО склали 26,5 млн грн., з ОСЦПВ та ДСЦПВ – 7,2 млн грн.
Загальна сума виплат за договорами добровільного медичного страхування за червень склала 21,4 млн грн. Сума виплат зі страхування життя складає 2,8 млн грн.
У червні цього року Медичний асистанс Унікаобробив 75 855 звернень від застрахованих клієнтів. В Технічний асистанс Унікав червні звернулися та отримали рішення за запитами 17 021 клієнтів, застрахованих з КАСКО, ОСЦПВ, НС і майнових ризиків.
Середній час очікування клієнтів на відповідь оператора асистансу Унікасклав менше ніж 10 секунд (ASA — Average Speed of Answer, sec).
Унікаспростила і перевела в цифровий режим всі можливі процеси і документи з врегулювання страхових подій. Компанія прийняла рішення про здійснення виплат на підставі електронних копій документів з добровільних видів страхування у межах суми середньої виплати.
Для надання необхідної допомоги своїм клієнтам, крім телефонного зв’язку Унікавикористовує альтернативні канали комунікації: чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber/Telegram, Кабінет клієнта на сайті компанії, мобільний додаток MyUNIQA з медичного страхування.