Користувач пише, що має преміум-картки Альфа-Банку вже давно. Раніше був задоволений сервісом: зручний інтернет-банкінг і мобільний додаток, обмін валют онлайн, переказ грошей на картку за номером телефону. Проте трапилася неприємна ситуація, яка змусила його задуматися про зміну банку.
«Появилась необходимость снять сумму с карты. Сумма относительно небольшая — 1000 евро. Написал персональному менеджеру — нет ответа. Звоню на номер техподдержки и начинаю разговор с голосовым ботом Аллой», — описує клієнтський досвід alex1790.
За його словами, раніше Алла після трьох невдалих спроб з'єднувала його з оператором. Та цього разу бот-помічниця не розпізнала ключові слова та порадила звернутися в чат або знайти інший спосіб вирішити свою проблему… і завершила дзвінок.
Читайте також: Фейкові акції і «недоступні» депозити: як банки «ображали» своїх клієнтів
«После 5−6 попыток, используя разные ключевые слова, Алла все-таки соединила меня с оператором. Оператор, сообщает, что снять деньги можно… через 5 рабочих дней, то есть через неделю. Чтобы снять всего 1000 евро, я должен ждать НЕДЕЛЮ!!! В пресс-релизах банка сказано, что есть „временные ограничения на выдачу и продажу клиентам долларов США“ (на время карантина). Но „операции с наличным евро — без изменений“», — резюмує автор відгуку.
Клієнт Альфа-Банку поцікавився, чому інші банки пропонують безкоштовно зняти готівку навіть на наступний день і навіть значно більшу суму. Оператор відповів, що кожен банк має свою процедуру. Де вона описана — невідомо.
Окрім того, alex1790 обурюється, що оператор поцікавився, навіщо клієнт бажає зняти гроші. «Это вообще нонсенс! С каких пор я должен отчитываться, как я хочу потратить свои деньги», — пише автор відгуку.
Читайте також: Найкращий відгук травня: суперечка за спадок або як Ощадбанк відмовився повертати депозити
Альфа-Банк відреагував на коментар так: «При попередньому замовленні видача готівкової валюти здійснюється через 5 робочих днів. Ви можете звернутися до відділення без замовлення, при наявності потрібної суми в касі, її видадуть».
Схоже, щоб забрати власні гроші з банку, клієнту варто запастися терпінням.
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.