У TikTok For Business компанія об'єднала всі свої рекламні формати: TopView, Brand Takeovers (брендована обкладинка при вході в додаток), In-Feed Videos (вбудовані відео), Hashtag Challenges (брендовані хештеги) і Branded Effects (брендовані маски).
Фішки для бізнесу
Brand Takeovers — це реклама на 3-5 секунд у форматі відео або зображення, In-Feed Videos тривають до 60 секунд. Hashtag Challenges пропонує користувачам створити контент навколо хештега, функція Hashtag Plus додає можливість покупки.
Branded Effects дозволяє бізнесу безпосередньо впливати на процес створення контенту. Маски і лінзи можуть бути тепер не тільки у форматі 2D, 3D, але і AR на передньому або задньому плані відео. Ефекти можна комбінувати з хэштегами для посилення взаємодії користувача з брендом.
З новинок, представлених у TikTok For Business, — AR-функція Brand Scan.
Більшість маркетингових інструментів TikTok були і раніше, але зараз їх об'єднали в одному проекті. Лінійка продуктів буде розширюватися, кажуть в компанії. Соцмережа запустила центр онлайн-навчання, де бізнес може дізнатися про TikTok і його рекламні пропозиції.
Читайте також: В умовах пандемії. Власник відеохостингу TikTok заробив $5,6 мільярда
TikTok публічно не розкриває інформацію про ціни на рекламні інструменти та рішення, але зазначає, що це залежить від цілей бренду і масштабів кампанії. На своєму сайті соцмережа описала деякі вимоги до бюджетування.
У червні аналітики з'ясували, що діти в США, Іспанії та Англії почали проводити в TikTok стільки ж часу, скільки і в YouTube.
TikTok призвів до зростання використання дітьми додатків на 100% в 2019 році і на 200% в 2020 році.