Для спілкування з персональним менеджером Premium клієнти Ukrsibbank можуть не відвідувати відділення для вирішення фінансових питань, отримати консультацію у захищеному офіційному комунікаційному каналі банку та відповідати у зручний час, заощаджуючи його. До того ж у чаті онлайн платформи Ukrsib online зберігається історія листування і це зручно у випадку, коли потрібно повторно звертатися з тим самим запитанням і достатньо лише переглянути архів попередньої переписки. Також ви можете замовити телефонний дзвінок та візуалізувати персонального менеджера по фото, пригадавши його ім’я у розділі Ukrsib online під назвою «чат».
Основні операції для клієнтів:
- надання документів в електронному форматі по рахункам (довідки, виписки з відмітками банку)
- проведення SWIFT переказів/конвертація та купівля-продаж валюти на МВРУ в сумі в еквіваленті 150 тис грн на день
- проведення платіжних доручень в гривні
- покриття сервісів по картам (перевипуск ПК/замовлення додаткових карт на третіх осіб, доставка ПК на обране відділення)
- управління страховими послугами, таких як Тревел, Кардіф (в рамках пакетів), оформлення електронного полісу ОСАГО
- зміна умов за строковим депозитом (дострокове закриття, зміна реквізитів для виплати)
- закриття рахунків (крім продукту «Активні гроші», овердрафт для співробітників)
Обов’язковими умовами для можливості проведення операцій дистанційно є: підключення до Ukrsib online, активний номер телефону українського оператора мобільного зв’язку та проведена планова ідентифікація.