Роз'яснення НБУ

Базова послуга будь-якого банку – це відкрити своєму клієнту поточний рахунок. До нього зазвичай відкривають платіжну картку. Після цього можна переказувати кошти з картки на картку, купувати товари онлайн, за необхідності знімати готівку.

Однак банки можуть встановлювати комісії на ці операції. Тому, підписуючи договір, варто спочатку уважно ознайомитися з тарифами банків та обов’язково звертати увагу на порядок їх підвищення. 

Банк обов’язково повинен попередити клієнтів про зміну тарифів за 30 днів.

Інакше – фінансова установа порушує права своїх клієнтів. Банк може попередити клієнтів за допомогою будь-якого каналу зв’язку (повідомленням у месенджері, мобільному додатку, телефонним дзвінком тощо) або розмістити відповідну інформацію на своєму сайті. 

Читайте також: Як обрати кращий інтернет-банкінг

Що робити, якщо банк змінив тарифи без попередження?

Спочатку потрібно надіслати письмову скаргу на ім’я керівництва банку та дочекатися офіційної відповіді. Якщо банк не відповідає або намагається «обійти» ваші аргументи, варто звертатися до НБУ.

Якщо звернення містить ознаки порушень прав споживачів, фахівці НБУ звертаються безпосередньо до банку, аби виправити ситуацію.