Як повідомив Глазунов, вже в перші дні карантину банківське кредитування скоротилось в два рази, а до кінця березня зменшилось вже втричі.

«Деякі банки майже повністю зупинили кредитування, скоротивши його в 10-15 разів. До того ж і ці кредити видавались переважно внутрішнім клієнтам, а кредитування зовнішніх не було взагалі», — зазначив заступник голови правління Першого всеукраїнського бюро кредитних історій (ПВБКІ).

За його словами, лише на початку травня з’явилась позитивна динаміка і кількість кредитів, які видають банки, почала збільшуватись. Першим почало відновлюватись споживче кредитування, а ось кредитування на суми понад 100 тис. грн, хоча і зростає, але досить повільно.

Читайте також: Кількість МФО, які дають кредити під 0%, зростає — рейтинг «Мінфіну»

Як кредитували МФО

Кредитування макрофінансовими організаціями також скоротилось, але не так суттєво як в банках, зазначив Василь Глазунов. «На піку падіння кредитування у МФО зменшилось приблизно у 2 рази, порівняно із показниками початку березня і відновлюється швидше, ніж в банках», — зазначив він.

За прогнозом експерта, якщо не буде нових потрясінь і нинішня динаміка збережеться, то вже в липні показники кредитування МФО повернуться на докризовий рівень.

Клієнти менше шукали позики

Під час карантину не лише фінустанови почали менше кредитувати, але й потенційні позичальники рідше шукали інформацію про кредити. Як повідомив під час онлайн-конференції керівник відділу лідогенерації Finline Олександр Бойко, починаючи з березня зменшилась кількість запитів «кредит онлайн» в пошуковій системі гугл.

«Це пов’язано в першу чергу з тим, що клієнти розуміли своє фінансове навантаження і не наважувались брати кредити, оскільки не знали, чи зможуть повернути їх», — зазначив Олександр Бойко.

Читайте также: Як домогтися від банку реструктуризації боргу

Крім цього, на його думку, на активність клієнтів вплинула відмова ряду МФО від телевізійної реклами.

FinTech партнером вебінару виступила платіжна система Interkassa.

Учасники вебінару не тільки дізналися більше про стан ринку МФО, а й отримали подарунки від партнерів розіграшу: гастро-ресторану Flamber, детейлінгу Vepryk і салону краси Sotto Voce: beauty Hub.